Gmina Żarki podpisała umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Dzięki niej otrzyma pożyczkę w wysokości ponad 138 tys. zł oraz dotację w tej samej wysokości czyli w sumie ponad 276 tys. zł.
- Podpisanie umowy z Wojewódzkim Funduszem otwiera furtkę do podpisywania umów z mieszkańcami gminy, którzy złożyli wnioski o utylizację azbestu – informuje burmistrz Klemens Podlejski.
Umowy mieszkańcami będą podpisywane w październiku. Mieszkańcy, którzy złożyli wnioski będą informowani telefonicznie o terminach podpisania umów przez pracownika żareckiego magistratu.
– Mieszkańcy przychodząc na podpisanie umowy powinni mieć przygotowany dowód osobisty, akt notarialny lub wypis z księgi wieczystej lub inny dokument potwierdzający własność budynku oraz numer konta bankowego – wyjaśnia Barbara Labocha z Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta i Gminy w Żarkach.
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?