Związek Gmin Jurajskich zdobył w 2019 r. tytuł kandydata do marki. Teraz zdobył ten tytuł. j. Projekt ma na celu wykreowanie tzw. regionów turystycznych – jednostek kompleksowo zarządzanych rozwojem i promocją turystyki na wyznaczonym obszarze, powiązanych ze sobą funkcjonalnie. Ma przyczynić się również do poprawy jakości świadczonych usług turystycznych i racjonalizacji prowadzonych działań marketingowych.
Aby zdobyć tytuł od 2019 r. ZGJ podął szereg działań, w tym: promocyjne, operacyjne oraz inwestycyjne, aby wzmocnić potencjał, postrzeganie oraz wizerunek marki. Te działania to m.in.:
Przygotowanie i uzgodnienie ze wszystkimi zainteresowanymi podmiotami Strategii Rozwoju Marki Turystycznej "Jura Krakowsko – Częstochowska".
Opracowanie nowego logo Jury Krakowsko- Częstochowskiej wraz z systemem identyfikacji wizualnej.
Organizacja największej imprezy turystyczno- artystyczno-promocyjnej na Jurze – festiwalu Juromania – Święta Jury Krakowsko – Częstochowskiej. Wydarzenie odbywające się corocznie w trzeci weekend września w kilkudziesięciu miejscach na Jurze Krakowsko – Częstochowskiej. (W roku 2021 uzyskano dla Juromanii Certyfikat POT za najlepszy produkt turystyczny oraz tytuł najlepszego produktu turystycznego w głosowaniu internautów)
Opracowanie i wdrożenie Jurajskiego Systemu certyfikacji produktów i usług turystycznych – Jurajski Certyfikat Jakości.
Działania promocyjne w mediach społecznościowych, na stronach www.
Wydawanie przewodników, map, informatorów sygnowanych marką Jura Krakowsko – Częstochowska.
Dlaczego pszczoły są ważne?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?