Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Starostwie Powiatowym znów ograniczenia przy załatwianiu spraw

red., starostwo powiatowe
Z powodu przedłużającego się stanu epidemicznego w kraju oraz z powodu nieprzestrzegania przez niektórych interesantów odwiedzających Starostwo Powiatowe w Myszkowie zaleceń sanitarnych, od 23.06.2020 r., przywraca się ograniczenia podczas załatwiania spraw w budynku starostwa.

W trosce o bezpieczeństwo wszystkich Mieszkańców Powiatu Myszkowskiego i zminimalizowanie możliwości zakażenia koronawirusem, zwracamy się z prośbą o przestrzeganie następujących zasad:

- załatwienie sprawy w Sali Obsługi Interesantów lub w określonym wydziale jest możliwe po wcześniejszej konsultacji telefonicznej i uzgodnieniu z pracownikiem merytorycznym terminu wizyty (dzień, godzina).
- na terenie budynku Starostwa obowiązuje stosowanie środków ochrony osobistej.

Sprawy typu – podpisanie dokumentów, szczegółowe wyjaśnienia itp. – będą obsługiwane przez pracowników na parterze – obok drzwi wejściowych do Starostwa.

W przypadku, kiedy obecność interesanta nie jest wymagana, obsługa przebiega tak, jak ma to miejsce od początku pandemii, czyli poprzez:

- składanie dokumentów w skrzynkach podawczych
- kontakt e-mailowy
- kontakt telefoniczny
- kontakt przez ePUAP bądź SEKAP

Informacje szczegółowe o składaniu dokumentów w skrzynkach podawczych: przed wejściem do Sali Obsługi Interesantów znajdują się skrzynki podawcze (duże pudła z napisem Starostwo Powiatowe), w których należy składać dokumenty. Wszelkie druki i wnioski znajdą Państwo na regałach ustawionych naprzeciwko skrzynki podawczej Starostwa w specjalnie przygotowanych przegródkach (w postaci pudełek). Każda z przegródek jest opisana i oznaczona w postaci nazwy konkretnego wydziału. Po wypełnieniu odpowiedniego druku należy złożyć go wraz z wymaganymi dokumentami w skrzynce podawczej.

Numery telefonów do wszystkich wydziałów znajdą Państwo tutaj: wydziały starostwa

Poniżej podajemy adresy email do wszystkich wydziałów oraz numery telefonów do wydziałów: Komunikacji i Transportu, Architektury i Budownictwa, Geodezji i Kartografii, w przypadku których najczęściej może wystąpić potrzeba konsultacji osobistej.

Wydział Komunikacji i Transportu: [email protected]
- Rejestracja pojazdów – 34 3159193, 34 3159190
- Odbiór dowodu stałego, wycofanie czasowe pojazdu, zgłoszenie zbycia i nabycia pojazdu – 34 3159145, 34 3159192
- Wyrejestrowania pojazdu – 34 3159196
- Prawa jazdy – 34 3159112
- Licencje – 34 3159154
- Zarządzanie ruchem – 34 3159191

Wydział Architektury i Budownictwa: [email protected]
Numery telefonów: 34 3159113, 34 3159147, 34 3159147, 34 3159143, 34 3159143, 34 3159121
Zakres spraw: pozwolenia na budowę, zmiana pozwolenia na budowę, przeniesienie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych, pozwolenia na rozbiórkę, zgłoszenia budowy i robót budowlanych, zaświadczenia o samodzielności lokali

Wydział Geodezji i Kartografii: [email protected]

Ewidencja Gruntów i Budynków:
- koordynowanie prac ewidencji gruntów, obsługa ewidencji gminy Koziegłowy i obrębów: Czatachowa, Kotowice, Ostrów, Suliszowice – 34 3159142
- obsługa ewidencji gruntów gminy Poraj i obrębów: Jaworznik, Przybynów, Zawada - 34 3159141
- obsługa ewidencji gruntów gminy Niegowa i obręb Żarki - 34 3159126
- obsługa ewidencji gruntów gminy Myszków i obrębów: Jaroszów, Wysoka Lelowska, Zaborze, Przewodziszowice - 34 3159125

Narady Koordynacyjne:
- Narady koordynacyjne sieci uzbrojenia terenu- 34 3159124

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
- kierowanie pracami PODGiK- 34 3159127
- kontrola operatów geodezyjnych - 34 3159127
- prowadzenie mapy ewidencji gruntów - 34 3159127
- sprzedaż map - 34 3159128; Fax. 34 3159162
- zgłoszenia/rozliczenia robót geodezyjnych - 34 3159128
- przygotowywanie materiałów dla geodetów - 34 3159128
- obsługa geodetów - 34 3159128
- administrowanie Systemem Informacji Przestrzennej - 34 3159128
- mapy do ksiąg wieczystych - 34 3159128

Wydział Organizacyjny: [email protected]
Wydział Gospodarki Mieniem: [email protected]
Wydział Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych: [email protected]
Wydział Inwestycji, Rozwoju i Zamówień Publicznych: [email protected]
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa: [email protected]
Wydział Finansowy: [email protected]
Biuro ds. Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych: [email protected] tel. 34 315 91 34
Biuro Promocji, Kultury i Sportu: [email protected]
Inspektor Ochrony Danych: [email protected] lub [email protected]
Pełnomocnik ds. Informacji Niejawnych: [email protected]
Biuro Rady: [email protected]
Powiatowy Rzecznik Konsumentów: [email protected]

Kontakt do Starostwa Powiatowego w Myszkowie:
tel. centrala: (34) 315 91 00
tel. sekretariat: (34) 315 91 01
fax: (34) 315 91 60
e-mail: [email protected]

Opłat można dokonywać na wskazane poniżej rachunki bankowe:

opłaty za rejestracje pojazdu, oplata za wydanie prawa jazdy,
opłaty za trwały zarząd powiatowych jednostek budżetowych,
opłata za wydanie karty wędkarskiej, opłaty za usługi geodezyjne
(mapy, wyrysy i wypisy z rejestru gruntów):
73 8279 0000 0100 2293 2001 0158

SUMY DEPOZYTOWE (wpłaty wadium):
35 8279 0000 0100 2293 2001 0163

Opłaty za użytkowanie wieczyste, trwały zarząd,
odszkodowania, przekształcenia użytkowania wieczystego
w prawo własności Skarbu Państwa:
08 8279 0000 0100 2293 2001 0164

Opłaty skarbowe (zaświadczenia, pełnomocnictwo,
wydanie decyzji, upoważnienia):
37 1020 2313 0000 3202 0586 8403

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na myszkow.naszemiasto.pl Nasze Miasto