- Nasi pracownicy robią co mogą, by pomóc mieszkańcom, choć pracy jest bardzo wiele. Codziennie odbieramy po kilkanaście telefonów - przyznaje Marcjusz Fornalik, prezes ZWiK. - Najgorzej jest rozwiązać problem w miejscach, gdzie instalację wykonano ze sztucznego tworzywa.
Pracownicy ZWiK wyposażeni są w specjalne urządzenia do podgrzewania rur (sami możemy to zrobić, używając np. farelki lub suszarki do włosów). W wielu przypadkach udaje się rozmrozić wodę. Gorzej, gdy instalacja biegnie w ścianie, wtedy jest nie tylko problem z ogrzaniem zewnętrznej części budynku, ale również z lokalizacją feralnego miejsca. Dlatego prezes zakładu apeluje, by na przyszłość właściciele i administratorzy nieruchomości zabezpieczyli instalacje przed zimą. Szczególnie te pomieszczenia i miejsca, które są niedogrzane.
Warto podkreślić, że w przypadku wystąpienia problemu, ZWiK dostarcza wodę beczkowozami i w specjalnych workach jednorazowego użytku. Po przegotowaniu woda jest zdatna do picia. - Nikogo nie pozostawimy bez pomocy - zapewnia prezes. Dodajmy, że w ZWiK-u działa całodobowy numer telefonu - 58 531 39 94, pod którym można zgłaszać awarie.
Dziennik Zachodni / Wielki Piątek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?