Malowane są ściany w tunelu. Robotnicy myją mury i zdrapują bohomazy, którymi oszpecono tunel. Jedyne prawdzie murale są w tunelu bezpośrednio pod torami, ale wymagają czyszczenia. Remontowane są też poręcze.
Aby to miejsce przestało straszyć niezbędne dobre oświetlenie, naprawa posadzki.
Kiedyś już odmalowano ściany. Krótko było czysto. Wandali nie odstraszyły tabliczki z napisem, że obiekt jest monitorowany. Kamer nie zauważyli, bo ich nie było. Potrzebny prawdziwy monitoring.
Remont przejścia pod torami jest częścią generalnej modernizacji infrastruktury na stacji Myszków. Od 23 czerwca pasażerowie mogą korzystać z drugiego nowoczesnego peronu, który został zadaszony na większej części długości, na kilkudziesięciu metrach. Przed remontem była tylko krótka wiata. Samo wejście zostało zwężone. Było to potrzebne aby wybudować szyb dla windy dla niepełnosprawnych. Winda jeszcze nie jest czynna.
W maju ubiegłego roku oddano po modernizacji pierwszy peron.
Modernizacja peronów w Myszkowie jest częścią wielkiego remont odcinka linii kolejowej z Warszawy do Katowic (nr 1), od Częstochowy do Zawiercia w woj. śląskim. Inwestycja jest warta 370 mln zł. Finał w czwartym kwartale tego roku.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?