Remont przejścia pod torami na myszkowskim dworcu kolejowym zakończony ZDJĘCIA

Janusz Strzelczyk
Janusz Strzelczyk
Praktycznie zakończył się remont przejścia pod torami na myszkowskim dworcu kolejowym.

Pomalowano ściany i sufity. Zamontowano nowe oświetlenie. Do malowania wybrano szary kolor. Lampy oświetleniowe są w nowoczesnych oprawach.

Zamontowano nowe osłony nad wyjściami z tunelu. Stare zdemontowano, bo nie dało się ich doczyścić. Nie działa jeszcze winda dla niepełnosprawnych. Czeka na odbiór techniczny.

Zainstalowano na podłodze specjalne ścieżki dla niewidzących i niedowidzących. Są to ścieżki ze specjalnymi paskami, "guzikami".

Remont przejścia pod torami jest częścią generalnej modernizacji infrastruktury na stacji Myszków. Od czerwca ubiegłego pasażerowie mogą korzystać z drugiego nowoczesnego peronu, który został zadaszony na większej części długości, na kilkudziesięciu metrach. Przed remontem była tylko krótka wiata. Samo wejście zostało zwężone. Było to potrzebne aby wybudować szyb dla windy dla niepełnosprawnych.
W maju 2019 oddano po modernizacji pierwszy peron.

Modernizacja peronów w Myszkowie jest częścią wielkiego remont odcinka linii kolejowej z Warszawy do Katowic (nr 1), od Częstochowy do Zawiercia w woj. śląskim. Inwestycja jest warta 370 mln zł. Finał miał być w czwartym kwartale ubiegłego roku. Ale nie wszystko jeszcze zrobiono, potrzebne są też odbiory techniczne.

Zmiany w prawie spadkowym. Kuzyni przestaną dziedziczyć

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie