Całkowicie został zdemontowany stary dach nad wejściem do tunelu. Osłony były tak brudne, że nie można ich było domyć.
Montowane są nowe osłony nad wyjściami z tunelu. Są całkowicie przezroczyste. Dzięki temu dociera więcej światła. W tunelu trzeba jeszcze skończyć malowanie ścian. Brakuje jeszcze szyb w miejscach witryn tunelowych. Naprawy wymaga posadzka, oświetlenie. Nie ma też jeszcze windy.
Remont przejścia pod torami jest częścią generalnej modernizacji infrastruktury na stacji Myszków. Od 23 czerwca pasażerowie mogą korzystać z drugiego nowoczesnego peronu, który został zadaszony na większej części długości, na kilkudziesięciu metrach. Przed remontem była tylko krótka wiata. Samo wejście zostało zwężone. Było to potrzebne aby wybudować szyb dla windy dla niepełnosprawnych. Winda jeszcze nie jest czynna.
W maju ubiegłego roku oddano po modernizacji pierwszy peron.
Modernizacja peronów w Myszkowie jest częścią wielkiego remont odcinka linii kolejowej z Warszawy do Katowic (nr 1), od Częstochowy do Zawiercia w woj. śląskim. Inwestycja jest warta 370 mln zł. Finał w czwartym kwartale tego roku.
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?