Centrum Inicjatyw Lokalnych w partnerstwie z 9 jednostkami samorządu terytorialnego przeprowadza projekt „Europejski urzędnik w jurajskim samorządzie”.
W jego ramach można ocenić pracę urzędników powiatowych, także z myszkowskiego starostwa. Głównym celem projektu jest poprawa jakości usług świadczonych w urzędach.
Projekt zakłada również zwiększenie współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego oraz wzrost zaufania społecznego wobec administracji publicznej.
– „Cel projektu można wyrazić bardzo prosto – chodzi o to, aby dostarczyć wiedzy pozwalającej sprawniej i lepiej odpowiadać na potrzeby petentów. Efektem tego będzie większe zadowolenie petentów oraz lepsze postrzeganie samych urzędów” – mówi Janusz Bieńkowski, prezes CIL oraz menedżer projektu.
Wypełnij anonimową ankietę, dostępną w siedzibie starostwa powiatowego i wyraź swoje zdanie. Ankietę można wypełnić również on-line na stronie pod adresem: www.europejskiurzednik.pl/www/badanie-jakosci-obslugi-klienta.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?