Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Hiszpańska marka w Galerii Jurajskiej. Sprawdź jaka

red
arc galeria jurajska
Mango wróci do Galerii Jurajskiej. Umowa została już podpisana. Hiszpański brand zajmie w centrum handlowym lokal o powierzchni 680 m kw. Prace w lokalu już trwają, jego otwarcie zaplanowano na I połowę czerwca tego roku.

MANGO to jedna z najpopularniejszych marek modowych na świecie, posiadająca sklepy w 112 krajach, zajmujące łącznie ponad 800 tys. m kw. W Polsce, razem z najnowszym lokalem, marka będzie mieć 28 sklepów ulokowanych w 14 miastach. Mango jest obecne m.in. w Warszawie, Krakowie, Szczecinie i Poznaniu.

W Polsce marka ulokowana jest głównie w największych i najpopularniejszych centrach handlowych. Sklep Mango w Galerii Jurajskiej będzie jedynym sklepem marki w północnej części woj. śląskiego.

Jak zapowiada właściciel, salon w Galerii Jurajskiej będzie mieć charakter flagowy. Oznacza to, że jego oferta będzie szersza niż np. sklepu franczyzowego. W asortymencie będzie można znaleźć kolekcje MANGO, MANGO KIDS, jak również MANGO MAN. Przestrzeń nowego salonu wyróżniać będzie się także nowoczesnym designem oraz atmosferą zakupów.

- Marka wraca do naszego centrum handlowego w wielkim stylu, nie tylko ze zdecydowanie większym sklepem, ale przede wszystkim z szerszą niż w przeszłości ofertą. Unikalny w tej części woj. śląskiego brand dopełni kluczową dla Galerii Jurajskiej ofertę modową, wprowadzając do niej kolejny element wyróżniający nasz tenant mix na rynku lokalnym i regionalnym - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Oferta modowa Galerii Jurajskiej już dziś jest jedną z najszerszych w tej części Polski. Tenant mix centrum handlowego wypełnia aż 59 polskich i zagranicznych marek odzieżowych, w tym m.in. H&M, Zara, TK Maxx, Massimo Dutti, Bershka, Guess, Reserved, House, Cropp, Medicine, Tatuum, Tally Weijl, Stradivarius, New Yorker czy Levi's. Szeroko pojęty segment fashion uzupełnia także 13 znanych marek obuwniczych (m.in. CCC, Deichmann, e-obuwie ECCO, Ryłko, Kazar, Wojas) oraz 12 sklepów oferujących biżuterię i dodatki (m.in. Apart, YES, W.Kruk, Jubitom Tous, Pandora czy Ania Kruk).

- Ostatnie lata przyniosły znaczący rozwój oferty modowej w Galerii Jurajskiej. Wielu naszych najemców zdecydowało się na modernizację sklepów, wprowadzenie nowych konceptów czy wynajem większej powierzchni. Pojawiły się także nowe marki. Mimo pandemii i trudnej rynkowej sytuacji, ten rozwój jest kontynuowany, czemu sprzyja fakt, że Galeria Jurajska stale postrzegana jest jako bardzo atrakcyjna biznesowo lokalizacja o ogromnym potencjale leasingowym - mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej.

I faktycznie, centrum handlowe ma wiele do zaoferowania markom takim jak MANGO. - Brandy lokujące u nas swoje sklepy robią to w mocnym otoczeniu modowym, generującym footfall i obroty. Co więcej, zyskują dostęp do ogromnego i nienasyconego markami rynku, liczącego sobie blisko milion potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia jest także bardzo mocna regionalna pozycja galerii, która sprawia, że dla mieszkańców Częstochowy, ale i miast ościennych, jesteśmy od dekady obiektem pierwszego wyboru, zwłaszcza na zakupy modowe - mówi.

Ten potencjał dostrzegła hiszpańska marka. - MANGO to ważny rynkowy gracz, który z dużą rozwagą podchodzi do lokalizacji swoich sklepów, wybierając nie tylko najlepsze na rynku centra handlowe, ale także obiekty o dużym potencjale biznesowym, inwestujące w swój rozwój. Cieszy więc to, że budowana latami pozycja Galerii Jurajskiej została doceniona przez markę - dodaje Anna Borecka-Suda.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na myszkow.naszemiasto.pl Nasze Miasto