W ofercie są bilety czasowe (15, 30, 60, 120-minutowe) oraz krótkookresowe 24, 48, 72 godzinne i 7 dniowe. Tym razem pasażer nie musi instalować na swoim telefonie żadnych aplikacji. Jednak podobnie jak wcześniej, musi wcześniej wpłacić pieniądze, za które będzie "kupował" bilety.
Aby kupić bilet wystarczy zadzwonić pod odpowiedni numer. Usługa jest dostępna dla wszystkich sieci komórkowych. I nie trzeba łączyć się z Internetem. Zadzwonić trzeba zaraz po wejściu do tramwaju lub autobusu.
Czytaj także: Bilety MPK będą drukowane w sklepach i kioskach?
Numery do zakupu biletów czasowych:
Bilet normalny: 61 41 51 1 XX
Bilet ulgowy: 61 64 60 1 XX
W miejsce dwóch ostatnich cyfr należy podać czas ważności biletu: 15 - bilet 15-minutowy, 30 - bilet 30-minutowy, 60 - bilet 60-minutowy, 20 - bilet 20-minutowy.
Numery do zakupu biletów dobowych:
Bilet normalny: 61 64 60 9 XX
Bilet ulgowy: 61 64 60 5 XX
W miejsce dwóch ostatnich cyfr należy podać czas ważności biletu: 24 - bilet 24-godzinny, 48 - bilet 48-godzinny, 72 - bilet 72-godzinny, 07 - bilet 7-dniowy.
Pasażer otrzymuje głosowe potwierdzenie skasowania biletu. SMS z danymi wysyłany jest tylko w przypadku kontroli. Usługę można aktywować tutaj:
CallPay lub telefonicznie pod numerem 22 100 1 600.
Czytaj także: MPK - Tramwaje będą nocować na ulicach
Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?